One more night

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-09-12 Klockan: 22:01:31
Uusch jag är genomförkyld! ;( Hostan är fortfarande kvar, fast inte lika dålig längre. Dock har jag åkt på värsta förkylningen. Inte vad som behövs just nu..
Idag så började vi dagen hemma med att fira mamma som fyller år, sen drog jag till skolan. Hade fetaste håltimmen med, så jag, Anna och Emilia tog en vända på stan för att köpa mat. Åt en av de godaste subway jag fått. Sen var det första mediaproduktions lektionen för mig, och vi lekte lite i photoshop.
Runt 18 tiden så åkte jag in med familjen för att äta på Royal Thai, det var såå gott, fick i mig en efterrätt med, phuu.. MATKOMA i ett par dagar nu ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0