Vägen mot det ljusare

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (3)
Skrivet: 2012-10-01 Klockan: 11:58:45

Tjääna! En vecka sedan jag bloggade. Riktigt dåligt, men tror att jag tappat suget på att hålla bloggen vid fullt liv.
Lördagen kan jag berätta lite kort om.
Jag var uppe tidigt för att åka in till en hårsalong i stan. Där fick jag en toning på utväxten och sen slingade hon i ljusare färg för nu ska min gamla hårfärg tillbaka. Jag har inte haft den på 5 år. Det går dock sakta när jag ska slinga tillbaka den ist för att avfärga, men sliter mindre.

Hejsvejs, hörs snart! :)


Postat av: Din syster!

Nej Johanna! Kan du inte ha kvar ditt svarta hår :'(

2012-10-01 @ 17:39:39
Postat av: Johanna

Neop. Färga ditt hår svart om du vill Emmie! (y)

2012-10-01 @ 23:03:24
URL: http://johannalalala.blogg.se
Postat av: Emmie

Vet inte :/ men asså du passar ju i det!jag vet inte om jag gör det...

2012-10-02 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0