Heeey 5/10

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-10-05 Klockan: 19:45:00
Sjukt eller? 2 månader och 19 dagar till julafton, snart 11 veckor kvar på detta året... Ett halvår med min älskling på måndag med <33 Tiden går så galet fort! Vad har ni hittat på de senaste dagarna då? Jag har inte gjort mycket alls. Varit på Fashionnails och tagit bort min nagelförlängning om ni minns den? Sååå skönt att inte ha långa naglar längre :$ 
Efter skolan så träffade jag syrran på stan, vi lunchade på 1344 och gick sedan på stan. Jag köpte bara en nödvändig mascara  (som dessutom var extrapris på hm och 10%, super!), för nu sparar jag till massa resor och kuligheter i framtiden. :D Får se hur det går, maten var ju inte billig kom jag på.. ;)
Nu ikväll så blir det Xfactor och sedan bubbelbad (y)
Måste byta diet! Min funkar inte... ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0