Måndag 7 maj

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-05-07 Klockan: 14:45:14
Hejhej! Stekig dag
Hela dagen har varit svajig.. Fick reda på imorse att imorgon ska det komma elever från Finland, Frankrike och Estland som vi ska gå en stadsrunda med. Vi gjorde en stadsrunda på svenska i början av förra terminen, vet inte om ni minns. Jag gör det knappt.. Men den ska vi nu gå med dem. Det betyder att den ska vara inlärd PÅ ENGELSKA imorgon.
Lite snare idag så kommer Anna och Emilia hit för vi ska spela in skräckfilmen till engelskan. Jag måste också ha bestämt vad jag ska skriva på en stor uppsats tills imon. Men man kan ju se det som att detta är den sista enda veckan som jag inte har något prov tills vi slutar och då kan jag ju passa på att plugga på allt annat...
Tips: Välj inte någon inriktning med samhäll ... Haha nej men, skolan kan vara kul, men ibland bilr det verkligen för mycket. (rätt ofta)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0