Milly jacket

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (3)
Skrivet: 2012-03-02 Klockan: 23:39:07
Shooo! Hade prov idag, och helt ärligt vet jag inte hur det gick.. Efter skolan drog jag till Salong Modena med Linnea. Skulle klippa en sådär 8 cm för att få bort det skadade håret. Men för att få bort det så ville de klippa mer, hehe.. (a) och japp mer blev det. Men jag har vant mig nu, jag kommer dock sakna mitt lååånga hår lite.
Köpte en ny skinnjacka, Milly jacket från Ginatricot.
Köpte varsin pastasallad på Pasterian, rätt så gott!!

Postat av: bella :)

vilken storlek har du i jackan ? :)

2012-03-04 @ 18:30:30
URL: http://bellariechens.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! vilken storlek har du på jackan? funderar på att beställa en sån men det är så svårt å veta med storlekar....är den stor eller liten i storleken?

2012-03-05 @ 09:12:51
Postat av: Isabelle Säfström

Vilken storlek har du på jackan? :) Svara gärna i en kommentar på MIN blogg så skulle de va grymt!♥ Bra blogg föresten! puss

2012-03-17 @ 22:26:31
URL: http://bbellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0