Johanna tipsar: Maybelline Illegal length

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-03-07 Klockan: 17:44:18
Köpte en ny mascara igår, Maybelline ILLEGAL LENGTH.
De två bästa punkterna:
• Fiber-fix Borsten har 6 olika kontaktpunkter med varje frans för optimal fiberplacering 
• Genombrott formeln innehåller fibrer som förlänger fransarna upp till 4 mm
Min åsikt om mascaran:
Jag använde denna idag och jag gillade den mycket. Den delar upp fransarna på en gång, inga klumpar och den har hållt hela dagen. Något längre kändes fransarna, men knappast märkbart. Det går nog att få dem längre om man applicerar den rätt. Den torkar väldigt fort så man kan inte lägga flera lager. Den gav inte mycket volym heller, men tillräckligt ändå. Jag ska testa att kompensera med min andra ONE BY ONE mascara och se om det blir bättre volym på fransarna då.
Tycker alltså inte att den nedersta bilden är rättvis, tror inte det går att få så långa fransar med denna mascara (om du inte har jättelånga fransar redan förståss)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0