Det fina vädret fortsätter

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-03-11 Klockan: 17:58:46
Förlåt, men fan så glad jag blir att se vädret! :D Supermysigt väder har det varit idag och det ska fortsätta i veckan.
Jag har tyvärr inte hunnit utnyttja vädret något speciellt. Jag var och städade på jobbet tidigare idag och sen började jag plugga, jag skulle läsa i psykolgiboken på datorn, men såklart så somnade jag... (så fort jag ska läsa så somnar jag, helt otroligt vad drygt det är). Haha och ja efter maten så kom jag ju såklart av mig helt. Så nu sitter jag ju uppe med blogg.se och facebook.. Men nu ska jag se om jag kan komma in i allt tänkande med psykologin igen.
Såg att mamma höll på med ngt i köket innan. Jag tror att hon gör den otroligt goda ananaspajen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0