Känner mig inte helt kry

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2012-01-12 Klockan: 20:50:00
Som rubriken säger! Skulle kunna bero på den dåliga sömnen. Lägger mig för sent för att sedan gå upp "för tidigt". Det blir för lite timmar att sova. Men hur mycket jag än försöker så slutar det alltid med att jag lägger mig samma tid ändå.. Börjat 8 igår och idag och jag har näst intill sovit (fast suttit upp och pressat upp ögonlocken till en tredjedel ialf) på första lektionen båda dagarna, känns hemskt. Ikv lägger jag mig 11 punkt slut!!;)
Trotts att jag var så trött igår så zumbade jag 60min på Wellness.
Idag har jag känt mig konstig och typ mått illa och ja.. konstig i kroppen.. Det blev iaf en "oväntad" powernap innan när jag tänkte läsa historia. Blev väckt till maten och nu ska jag sätta igång med den. Men först ett glas vatten för att se om det kan hjälpa lite mot "vadjag nu har drabbats av"..
Känner ingen inspiration så bilderna blir ju inte de bästa heller ;);)
Godnatt och sov så gott! Det ska jag snart..

Postat av: Julia

gullig blogg! hur mår dudå?

KRAMAR!:D

2012-01-13 @ 20:56:16
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0