Glömde blogga

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-01-14 Klockan: 11:30:51
Jag glömde blogga igår, och ändå gjorde jag inget vettigt.. Skulle åkt in till stan för att träffa en kompis på kvällen, men så kunde han inte. Så jag blev hemma och skulle kolla på en film men jag vet inte vart tiden tog vägen tillslut så var klockan 2.. Så jag gick och la mig utan att ha sett en film.
Men dagen var rätt chill i sin helhet. Hade två lektioner på morgonen och sen håltimme tills 13.55. Så jag lunchade på Subway med Anna och Emilia, sen tog vi en snabbis på stan och sen körde vi party i klassrummet. Tror vi spelade för hela skolan, vi har riktigt bra ljud och bas i vårt eget klassrum. (haha nej så stökiga var vi inte, eller det var vi men det är så isolerade väggar så vi klarade oss rätt bra) Sen hade vi spanska och sen gick jag på stan med Linnea. Köpte en spets tröja från GinaTricot och sen en bar innan jag stack till Wellness för att testa det nya passet Sh'Bam (ett danspass). Det var väldigt kul faktiskt, men det var fullbokat så det var en som stod på mig hela tiden :@..
Mina söta vänner och jag:) Linnea och Josse kom också på vår lilla fest, vet inte vad jag ska ta för bild bara..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0