Saknad Jennie 3 år

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-02-11 Klockan: 11:24:59
Jag läste dessa böcker (finns 3 st) för ett par år sen och så fick jag höra att det skulle finnas en film som var baserad på böckerna (eller tvärt om). Jag letade efter den på internet men den fanns inte så att man kunde se den.
Nu när jag sökte på en film så kom jag på denna igen, och gav den ett försök till och jag hittade den..

Bokrecension: Först tänkte Janie inte så mycket på bilden av den lilla saknade flickan. Hon var bara ett av de många barn som försvunnit spårlöst och nu efterlystes av sina föräldrar.

Janie hade sett hundratals liknade bilder förut. Men plötsligt var det som om marken försvann under hennes fötter. Hon kände igen den där flickan, som enligt texten försvunnit tolv år tidigare i ett köpcentrum. Och hon kände igen den prickiga klänningen. Den klänningen hade varit hennes älsklings plagg...

Nu verkar ju filmen väldigt gammaldags, men jag ska ge den en chans ändå. Här är första delen för er som vill se;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0