GOTT NYTT ÅR!!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2012-12-31 Klockan: 22:50:00
Hoppas ni får ett fortsatt gott år. Det ska jag ha och nu ska jag komma igång med träningen med, vare sig att jag får dra dit själv eller med sällskap. Jag ska dit! Några speciella händelser första halvåret år 2013;
• jag drar till det nya köpcentrat EMPORIA med Linnea på onsdag,
• den 18 januari har jag inte ätit godis på TVÅ år! Vilket jag och Linnea firar med bio och några godisbitar,
• 13 april fyller jag 18 år!!!!! :D,
• 8 maj drar jag och tre tjejer på One Directions konsert i Friends arena,
sen har jag och kompisar och pojkvän planer som vi får se hur det blir med dem. :) Haha jag vet inte hur jag kommer att göra med bloggen! Jag kan inte bara lägga ner den även om det hade passat nu. Jag kommer antagligen att titta till den och se hur det är med er några gånger, kan nog inte låta bli, hihi.
GOTT NYTT ÅR!!!

Postat av: DIN POJKVÄN

att vi firar 1 år då?! de har du glömt din fisunge <3

2013-01-02 @ 17:14:44
Postat av: Johanna

det ger otur att skriva sånt! <3

2013-01-02 @ 17:17:00
URL: http://johannalalala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0