Hemma från Egypten

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2012-04-20 Klockan: 20:49:38
HejHeeej! Jag har haft en superskön vecka i Egypten. Men så grymt skönt att komma hem nu. Vi har praktiskt taget varit instängda på hotellområdet hela veckan (nästan, ni ska få höra mer när jag lägger upp bilder)
Hann ju sova knappt 5 timmar inatt för att sen ta en go SVENSK dusch, och sen till skolan. Så härligt att vara tillbaka (men jag ligget efter nu asså...) och träffa alla!! :D <3
Efter skolan tog jag en fika med bästis på 3G. Jordgubbspaj med vaniljsås och glass.., haha som om jag behöver det efter denhär resan... ;)) Men så jäkla mysigt. Vi hade så mycket att snacka om.
Tog bussen hem till mig sen och cillade en stund. Jag hade presentöppning..
<333
Armband, Victorias Secret Luscious Kisses, söta trosor och en klurig bok:')

Nu ska jag packa upp och städa på mitt rum och efter det ska jag gå igenom denna lilla boken grundligt. Det blir min fredagskväll xD Imorgon är en ny kul dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0