Värker i kroppen

Direktlänk / Musik/Video / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-09-05 Klockan: 23:30:01
Tjohoo!:) Jag har inte haft tid att skriva förens nu. Dagen har varit helt fullproppad av grejer. Började med att gå igenom stadsrundan (som vi ska gå på onsdag) för att kolla tiden. Sen började det regna och vi fick slänga i oss maten och skynda ut till västramark där vi skulle ha backträning. Jag är så jäkla stolt över mig att jag kämpade igenom hela passet *i ösregn*. Kommer tillbaka till skolan blöt och får reda på att vi inte har någon spanska så det var till att åka hem. Väl hemma var jag genomblöt. Kul! Vid 17.30 så åkte jag in och testade ett nytt pass på Wellness - inte så kul. Åkte hem, gjorde spanska och matte, åkte tillbaka för att testa den nya "coren"-CXwork. Och nu sitter jag här med sån fruktansvärd värk i kroppen och då har inte träningsvärken kommit än.. Men jag är klar med både sp och ma nu.


Har inget att lägga upp så ni får en video från Moas audition i Idol igår


I söndags var jag på kalas hos kusinerna. Dante 4 år och Viggo 2 år som firades:)

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

åh vilken skön röst:)<3

2011-09-06 @ 00:36:29
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0