September 12, 2011 - seegt!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-09-12 Klockan: 20:17:29
Jag är lite sur, för igår när jag var på jättebra humör så skulle jag ladda upp bilder innan och efter dopet som jag var på igår. Bilderna ligger på datorn men de finns inte att välja när jag ska ladda upp. Enda sen igår förmiddag har jag försökt.
Ni får se de bilderna när det går helt enkelt. Fast ja då är det ju också så att jag inte har någon bild alls att lägga upp nu.
Haha nu har jag suttit med detta inlägg i två timmar.. Inga bilder vill komma upp.
Ni får denna ist. Detta hade jag på mig idag fast svarta jeans.
Tog skolfoto idag. Ett tomt och glest foto blev det på åtta pers.. Tog det på eftermiddagen efter idrotten. BÄSTA TIDEN EVER!
Nu sitter jag med sista biten av matten, men jag ger nog upp snart, 5 tal kvar. De kan jag lika gärna göra i skolan imorgon. Jag är så trött att det inte är någon idé att sitta med detta nya.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0