Långhelg

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-09-08 Klockan: 15:35:55
Skulle stått mer till vänster

Jahopp.. jag känner mig tråkig idag. Vet inte vad jag ska skriva om. Har en massa skoluppgifter att göra. Men jag är så trött. Jag har sovit för lite varje natt nu i två veckor typ. Får vääl se vad som händer idag. Jag funderar på att baka supergoda kladdmuffins (Linnea hade med sig dem till filmkvällen i lördags). Ska se om jag lyckas :)
Ja, läste ni rubriken så förstår ni kanske att jag är ledig imorgon!! :D Det ska bli så skönt. Lägga mig tidigt ikväll och verkligen sova ut.
Skälet till att jag är ledig är att vår underbara, roliga mttelärare Åke ska fika med sin mamma <3 hihi
Sen har vi bara spanska och där fixade vi lite hemuppgifter ist, så det var ju chill:)
Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0