Kompishäng

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-09-16 Klockan: 22:27:11
Vi åt på en "ny" (jag har aldrig sett den förut) restaurang vid namn Hot Wok. Det var riktigt gott. De har en asiatisk meny. Jag åt stekta nudlar med räkor. Jag kommer bli deras nya stammis kan jag lova. 
Jag har helt bestämt mig för att inte investera denna mössa..
Förväntansfull..
Vi såg föesvunnen på bio. Den var väl okej. Men mest bara jobbig. En man som jagar en/två pers under hela filmen. Man sitter typ halvrädd genom 1tim och 35minuters bio.
Jag håller nästan med dem som säger att de svenska filmerna är dåliga. Jag vet bara två bra just nu och det är "Hur många lingon" och "Jag saknar dig".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0