Namen tjänare!

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-12 Klockan: 14:10:35
Namen tjänare! Hemma från skolan nu. Sitter i min säng och överväger om jag ska öva på spanskaprovet tills på fredag eller om jag ska kolla ett avsnitt av Prison break först. Där har ni min prioriteringsförmåga... Nej, det får bli ett avsnitt först. Jag är fortfarande frusen från väntan på bussen innan. Det är otroligt kallt ute. 5 grader var det i morse när jag gick till bussen!!! Det är sjukt, så kallt kan det ju inte redan vara i mitten av oktober? Gillar ni kylan?

Dagens oufit


Postat av: Nora

Jag gillar din väska starkt! (y)



Var gärna med i Veckans Blogg i min blogg. Vinnaren får länkning & bild första dagen & länkning varje dag i en vecka! :D



Kram!

2011-10-16 @ 20:46:01
URL: http://noraaholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0