Funniest day

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-01 Klockan: 19:48:53
HAHAHAHA! Så otroligt sjukt rolig dag! Jag har varit så trött att jag hållt på att trilla ihop i Kristianstad. Påvägen hem sover jag kanske en timme. Sen bestämmer vi att stanna vid Time out för att äta pizza. Då kommer mitt flumanfall. Jag har inte skrattat så mycket på läänge! Jag har skrattat åt minsta lilla. Tillslut när vi var inne på citygross hade jag ingen luft kvar i lungorna. Haha.. åh, detta var precis vad jag behövde. Nu är jag glad.

Bilder från dagen
Dagens outfit
Superfin klänning på hm som jag provade. Kunde dock inte komma på vad jag skulle använda den till:(
Hmm.. det var efter denna nya succé dryck från USA som jag började flumma. Man kan ju inte annat än undra... Haha men succé kan jag hålla med om. Den var jättegod. Jag testade kiwi/jordgubb.
Pizza på Time out. Några av mina vänner kan nog lista ut vem som gjort pizzan.. Haha. En mycket speciell pizzabagare <3

Postat av: dagensblog

Hej!

nu kan du kolla om du vann dagensblogg tävlingen!



http://dagensblog.blogg.se/2011/october/dagensblogg6-vinnare.html#comment



Hadegött!

2011-10-02 @ 14:30:45
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0