Fett sur...

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-05 Klockan: 16:10:16
Ååh.. Jag är riktigt sur nu. Jag skulle baka hallonrutor som ser otroligt goda ut (se bilden nedan). Men när det är 10 minuter kvar så känner jag att det luktar bränt. Jag går och kollar och ser att den fått ganska mycket färg. Råkar slänga en blick på graderna och der att den står på 275 grader, när den skulle egentligen stått på 175 grader!!!
Jag blir så irriterad. Hade sån lust att göra dessa :/

Hit gick det bra...
Den går att äta nu men den är ju inte helt färdig innuti

Postat av: Life by Linnea - believe in miracles!

Men åh vad synd att det blev så! :(

2011-10-05 @ 19:21:26
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0