Att läsa i veckan

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-31 Klockan: 14:42:39
Nu har jag massor att läsa i veckan! För ett par dagar sedan så köpte jag på mig två tidningar för att ha lite kul att göra under lovveckan när jag har tråkiga luckor. Men så visade det sig att jag nu har så mycket mer att läsa..
Seventeen, Vecko Revyn, Frida, "Bikbok", A child called "Ii"
Boken ska jag ha läst klart denna veckan kom jag på nyss, så det är väl bäst att börja med den antar jag.. Ska göra mig en capuccino sen hade jag tänkt ;);) så blir det mys. Haha
Lätt klädsel för en skön hemmadag:
Stickad från veromoda, tubtoppen från ginatricot och shortsen från cubus.
Vi hörs!

Postat av: Anonym

sv: tack så mkt:)

2011-10-31 @ 21:33:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0