2 school 4 cool

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-24 Klockan: 16:54:55
Tröjan kommer från HM, byxorna från dr. denim och nagellacket är också från HM (det senaste jag köpte, dock är det inte så starkt irl)
Snabbish dag! Min grupp skulle arbetat med projectarbetet idag, men så blev det inte. Ist gör vi det imorgon på förmiddagen. Idag hade vi då bara idrott och spanska (och en kul stund påväg till bussen). Ganska lugnt. Men jag kommer antagligen vara en mes på CXworx:en ikväll. Det kändes i benen när vi gick i alla trappor när vi skulle hämta dator och grejer på skolan.

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av smycket från smyckenby publicerats!



Vann du inte? Va gärna med i någon av mina andra tävlingar då :D

2011-10-24 @ 20:31:30
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0