1 år idag

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-10-06 Klockan: 08:11:00
Just precis! Idag är det exakt 1 år sedan jag började blogga här på johannalalala.blogg.se. Jag fattar inte vad tiden gått fort. Att blogga är både kul och jobbigt. Det är roligt om man har något att skriva om eller roliga bilder osv. Men är man trött, inte har tid eller inget att skriva om så kan man känna att det är tråkigt och man bara vill sluta för att det blir tråkigt för er med att vänta på inlägg eller att läsa det.
Men så länge jag har något att blogga om och har tiden så är det kul :)
Jag idag

Postat av: Life by Linnea - believe in miracles!

Se där, grattis! :):)

2011-10-06 @ 21:21:39
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0