To much to do!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-11-05 Klockan: 21:21:03
Gör så mycket olika saker på datorn just nu. Har suttit uppe med ett tomt inlägg här i 2 timmar nu.. "Funderar på vad jag ska skriva. Hittar något annat att göra. Funderar vilken bild jag ska lägga upp. Hur jag ska göra med en present till imorgon. Facebook. Hur ska jag börja skriva.." Ja ni fattar!
Nu har jag inget att göra tänkte jag skriva. HAHAH jag har otroligt mycket att göra!!!! Jag mår dåligt när jag tänker på det bara!
Men idag har jag iaf pluggat lite matte med sjönsång från Linnea i bakgrunden. Hihi, saknar lite alla pluggdagar/kvällar med den där damen <3
Städade på jobbet gjorde jag idag med så nu är det rent och fint där och så slipper jag det imorgon. Skönt!
Stätjej:
Skriver om gårdagen om en stund. Nu måste jag slänga i mig vitamin B5(för 3 och 1/2 timme sedan) japp japp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0