New soul

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-31 Klockan: 23:14:35
Dagen i några ord. Det har varit en lugn dag. Men attan att jag inte fått göra mitt spanska muntliga än!! Imorgon blir det väl för hoppningsvis. Istället för matte idag så gjorde vi kladdkaka åt vår matte/hemhunskapslärare som slutar imorgon.. Jag får behålla mitt VG i matten :D På musiken så greppade jag en gitarr och så gick Linnea och jag ut för att öva i det fina vädret.
Efter skolan så gick vi hem till mig, åkte och kollade på skor och sen satte vi oss på altanen bredvid poolen och fortsatte att öva på gitarr och sång. Det ska framföras nästa torsdag. :)


Mamma som har arrangerat detta

Godnatt ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0