Johanna tipsar - läkerol rasberry licorice

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-17 Klockan: 18:04:42
Visst har väl de flesta testat Läkeroltuggummina nu? Vilken är din favorit av alla smaker? Jag har inte smakat speciellt många olika en av de som jag har testat så är min favorit respberry licorice. Mjukt och gott tuggummi.

Hur har eran dag varit? Min har varit grå och regnig. Hah, det lät trisst. Men så sant. Vädret är skittråkigt just nu. Vi var inne på idrotten tex. och det är inte ofta det görs undantag med den. Jag blir så trött och får ont i huvudet av sånthär väder. Sista lektionen på dagens schema var so och det var iallafall kul.
Vi håller på med ett litet rollspel på fyra stycken, om Hinduismen giftemål och begravning. Jag är hindubrudgum och en som ber. Rätt kul faktiskt. Idag körde vi med lite egna huvudbonader. På måndag ska vi spela upp den.

Lillsyrran fyller 10 år idag. Grattis till henne. Snart blir det mat och efterrätt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0