Zumba! 15/3

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-03-16 Klockan: 18:39:00
Mm, lite om Zumban igår då. Jag var där med mamma. Detta var bara en testgång men det är samma program hela tiden. Just denna zumban var inte jättekul men det var skönt att "svettas" eller iallafall bli varm och röra på sig. Men salen var väldigt liten och inte en enda spegel var det så att man såg hur det såg ut. Nae, jag vill nog prova Zomba på något annat ställe för att bestämma om det är bra. Jag vill hitta något kul som jag kan göra för att röra på mig. Jag måste komma igång med något för just nu och vääldigt långt tillbaks så har jag gjort absolut ingenting. Har ni några tips på roliga aktiviteter? :)




Jaha, väderleksraporten igår- det ska tydligen bli snö imorgon. Wiihoo vilken vårkänsla ni ;( det är minusgrader just nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0