från h&m

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-06-09 Klockan: 18:30:55

Jag är så otroligt trött och har ont i huvudet. Fick ledigt första lektionen så vid 10 tiden gick jag och Linnea till skolan.
Jag orkar inte riktigt uppdatera eller något sånt idag så det får räcka med detta.
H&M kläderna och strandväska (nedan) kom idag och även böckerna. Synd att jag inte orkar börja läsa idag. Men imorgon tänkte jag skriva info om böckerna till er. :)


Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hej igen, sorry att jag aldrig svarade, men har haft lite fullt upp med lite förändringar och sånt med bloggen, och så ska man ju ha ett liv utanför också, hehe :) Men nu är jag tillbaka! Hur har du haft det sen vi hördes sist? :)



Förresten, har du deltagit i H&M tävligen? Där du kan vinna 900:-? Annars har du länken här om du vill vara med: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-06-09 @ 22:34:08
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0