Titta vad som låg i brevlådan

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-06-22 Klockan: 22:21:17
Haha, jag dog nästan när jag förstod var detta var förnågot. Först när jag såg kuvertet tänkte jag att det var gymnasiet, sen tänkte jag att det var den engelska uppsattsen som vi aldrig fick se. Så vänder jag på kuvertet och ser att det står avs: Johanna Svensson och sen Glad sommar /Marika.
Dä kom jag på att första dagen i sjuan så fick vi skriva ett brev till vår dåvarande lärare. Det skulle handla om vad vi gjort under sommaren och så skulle man skriva avsändare.
Jag öppnar och läser och.. fy vad fult jag skrev.. ;) Känns som ett snabbskrivet slarvbrev.

Vad gulligt av Marika att skicka iväg dem till alla nu :)

Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Kul att du är med och tävlar!

Lycka till och ha en bra dag :)

2011-06-23 @ 01:59:53
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0