Snabbt, snabbt

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-06-16 Klockan: 17:33:53

Haft en heelmysig dag på Långö med alla. Det var sista gången som vi var samlade på samma ställe :s
Vi käkade baguett och vi drickade.. ;) (blev lite fel i huvudet) Sen GICK Linnea och jag in till stan (vi bestämde att vi . Sen åskulle skriva så men det gjorde inte hon. Avslöjade!) *Kolla!* Jag hittade lite smycken och en toppkte jag hem. Jag tänkte gå ut och sola framsidan men jag vågade inte det sen för det kliade på (vad säger man? bröstet? Iallafall åvanför. Mellan bröst och hals. Där har vi det) så jag struntade i det. Nu har jag fräschat till mig lite och ska in till stan igen för att lyssna på Kim Stranne som ska sjunga på Bakgården. Så blir det lite mys där. Och senare så kanske jag kollar på fyrverkeri som pappa skjuter för ett event.
Mer bilder och skriveri kommer sen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0