Otroligt seeg dag

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-06-19 Klockan: 23:16:15
Jag har endast varit borta på jobbet och städat. Sen har jag suttit vid dator i ett sträck tills snart. Jag har överfört allt på datorn till min mya hårddisk med 1,81 terabyte (el. vad det heter) och så har jag samtidigt passat på att gå igenom nästan alla bilder och radera så att jag har någon plats på datorn. När jag gick igenom bilder och kollade några videos så plötsligt saknade jag min kåmpis. ;)

och min katt som bebis
 

Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

NU är vinnaren dragen, kika in och se om det blev DU! :* Om inte kommer det upp nya tävlingar snart, så håll utkik :)

2011-06-20 @ 11:00:37
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0