Stakholmen 12/7

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-07-13 Klockan: 13:44:45

lägg märke till sträcken uppe i luften. Där är jag snart!
Fin utsikt! Hit ska jag fler soliga dagar

 Vi åkte in runt 11-tiden. När vi kom in så gick vi raka vägen till Caspian och köpte varsin baguette och dricka. Sen gick vi mot Stakholmen. Väl där så packade vi upp och åt på en gång. Det är den godaste kyckling baguett du kan äta tror jag! Sen blev det siesta och prat. Linnea fick berätta allt som hänt i Falsterbo när hon var där. Jag hade inte så mycket att berätta ^^ Men nästa år hoppas jag på att hänga med till Falsterbo med co.
Halv fyra gick vi mot Wellness för att testa AfroPowerDance och efter det Core Xpress. Afrodancen var väl helt ok. Varmt och svettigt var det iaf. Jag kände mig inte så afro ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0