Bilder från hasslöfestivalen

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-07-18 Klockan: 12:16:05

Kim Stranne med hela bandet

Godaste och tunnaste pizzan jag någonsin ätit. Hittas på Hasslödoppet.. 

Caj Karlsson var där som alltid

Plura sjöng i Eldkvarn

Man tager vad man haver. Mellanåt så satte vi oss i Linneas husbil. Senare på kvällen  var vi så hungriga så hon rotade fram lite chips, kex och en bulle. Vi hittade ingen el så det blev värmeljus. ;) 

Dålig bildkvalité pga att det är mörkt och vi alla hoppade, sjöng och trängdes

September kom kl. 23.30. Hon var asgrym och vi stod längst fram.
Jag ska förklara hur trängseln var: Jag hade kunnat lyfta båda mina ben och ändå hänga kvar på samma ställe i samma höjd. ^^
Jag har filmat några låtar men det blev riktigt dåligt ljud för att jag stod så nära. :( Vet inte om det är någon idé att lägga upp.
Men detta var den bästa Hasslöfestivalen hittills!!

Postat av: Linnea

"Jag ska förklara hur trängseln var: Jag hade kunnat lyfta båda mina ben och ändå hänga kvar på samma ställe i samma höjd. ^^"



HAHAHA fett bra förklarat!!!

2011-07-18 @ 21:23:04
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0