mobilblogg - bildlöst inlägg

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-23 Klockan: 00:36:01
Hejhej kåmpisar! ;)
Nu blir det ett bildlöst inlägg. För jag skriver från mobilen.
Ja nu har jag kommit hem från 90 års kalaset på stumholmen. Det är min söta gamlamormor som fyllt. Det har varit kul faktiskt. Både släkt och några av hennes vänner var där. God mat och efterrät (a)
Super roliga, pigga och högjudda vänner hon har. Det var en tant (Ingrid tror jag) hon hördes i hela lokalen, det kan jag säga. Och söta smilet Eskil. Haha de är så gooa. Sen kom ju släkten från Malmö upp hit med. Det var kul att träffas och snacka med dem.

Nu ska jag byta om och sen kolla igenom gymnasiemappen tills jag somnar.
Imorgon drar jag till Kalmar med hela familjen. Kuul och myys. :-D
Godnatt och sov så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0