Handmodel?

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-01-07 Klockan: 23:44:55

Nagellack @ Depend nr. 005
Plåster @ Lagerhaus ;)

Vad ska man göra när man inte har något att göra?
Kanske läsa lite i en bok hade varit bra.. Det har jag inte gjort. Jag har bestämt för mig att Maria (sv-lärare) sa att vi skulle läsa minst en bok på lovet. Jaja jag får väl läsa lite imorgon och sen fram till måndagkväll. Sen börjar skolan igen på tisdag. 
Imorgon ska jag in en sväng till stan med mamma och bla. lämna tillbaka datorväskan. Och så ska jag försöka få med mig henne till Skopunkten och någon butik där de säljer bra sovkuddar - för jag behöver verkligen en ny. Den jag har nu är såå hård och jobbig. Jag tror att den är beställd från tvins.com för ett bra tag sen.

Sen på måndag har jag en klipptid på Cooki & I på eftermiddagen. Det ska bli så skönt att få lite liv i håret. Jag vet inte riktigt när jag sist fick det klippt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0