Brandbilen i full fart

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-08 Klockan: 17:51:40
Chacha! Idag hade jag det första Sv nationella och det gick rätt bra känns det som :)

 (söt bild) 
Brandbilen har farit fram och tillbaka till skolan idag.
På lunchen så satt jag, Linnea, Anna och Emilia kvar i matsalen läänge och som vanligt nästan själva vid den tiden. Då ser jag alla gå/springa ut från skolan, ner mot fotbollsplanen.
Jag: Brinner det eller? ^^
Det hördes inget i matsalens byggnad. Vi frågade mattanten om vi skulle gå ner.
Hon (typ): Nä, ja det blir ju kallt. Ni kan ju inte gå utan jacka. 
Sen gick vi ändå ^^  .. till skåpen och hämtade jackorna och sen kom vi ner typ sist. Stå där nere i 20min sen upp till bildlektionen. Lasse prickar av TRE stycken och sen går larmet igen -.-
Skulle inte förvåna mig om alla är sjuka på torsdag när nästa nationella är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0