Så dags igen..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-22 Klockan: 19:43:32
Ja i morse när jag vaknat och tittar ut blev jag konstigt nog förvånad. Jag var inte alls beredd på att hela marken skulle vara vit. I ett par veckor har ca halva marken varit täckt av ett tunt lager snö och nu var det fint vitt på hela och på gatan. Superfint, men JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU!!
 
Jag drömde mig bort innan och började tänka på förra sommaren. Nästan varje morgon så gjorde jag frukost tog en filt och så satte jag mig på vår nybyggda altan och kände lukten av lite vått trä och solen. Supermysigt! 
••• Sen när jag tittar ut genom fönstre så ser det ut ungefär såhär ->


(jag har inte tagit bilderna)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0