Redigerin natten lång + lite till

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-20 Klockan: 13:58:59
Hejhopp bloggläsare! :)
Igår när Linnea kom så började vi nästa direkt med redigerandet av videon. Vi fick problem direkt, såklart. Efter lite bytande av datorer och installationer så var vi igång igen. Det gick riktigt bra faktist. Klippte, delade och satte ihop. Tog en paus för att kolla på melodifestivalen och käka kräftor sen tillbaks, fortsätta att klippa, dela och sätta ihop. Kolla igenom den på förhandsgranskning och spara.
Så vid 11 tiden började Linnea göra olika uppsättningar i mitt hår (ni får se i nästa inlägg ^*) medans jag fixade lite musik till hennes mobil. Vid 2 tiden så kollar vi på DEN SPARADE VIDEON. Och den går inte att spela upp.
Vi var döds trötta och linnea skulle iväg kl 7 på morgonen. Vi försökte få till det men det gick inte så hon gick hem och jag somnade snabbt.

Nu har jag gjort om hela videon. Det gick lite fortare denna gången eftersom att jag redan gjort det en gång innan. Så nu är den klar och funkar att spela upp. :)

Vad tycker ni om min bakgrund på mobilen då? Jag har gjort den själv ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0