Inget direkt att skriva om..

Direktlänk / Mat/Recept / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-01 Klockan: 18:58:01
Haha, jag har inte direkt något att skriva om så jag tänkte att jag kunde visa mina kunskaper i matlagning xP
Lite som jag gjorde i sommras:


1. Cupcakes
2. Räkpaj
3. Melbapaj
4. Vaniljhjärta med hallon
5. Choklad och hallonpaj
6. Bärpaj (gjorde med Linnea på sensommaren. Resultat äcklig ;))
7. Hallongrottor med frysta hallon och vit choklad
8. Omelett (eller det ska föreställa det. Jag kan göra i princip vad som helst i köket, men inte omelett och pannkakor)


Yes, ca 15○ i skolan idag, 14○ igår. Iiiskallt!!
Imorgon så ska jag på studiebesök med Linneis på Chapman (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0