What happened yesterday?

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-13 Klockan: 19:37:53
 Nej jag tror jag blinka!!


Ja, igår..
Jag slappade hela förmiddagen och kollade på solresor och drömde mig bort. Sen tog jag en dusch och gjorde mig iordning och åt. Halv sex kom Linnea, Moa och Susanne och hämtade Emmie och mig. Körde in till bion och så kollade vi på Trassel. Jag tror att det är den bästa tecknade tjejfilm som jag sett på länge.
(Jag borde nog göra en kategori för filmer. Jag tycker att det är det enda jag skriver om på helgerna)

Direkt när jag kom innanför dörren (hemma) så frågar Carro om jag ska hänga med och spela handboll med hennes killkompsar för hon hade ingen lust att vara själv. Modig som jag är så hänger jag med :s Jag har aldrig spelat handboll. Skyndar byta om, sätta upp håret och packa lite. Sen iväg..

Vi börjar passa och skjuta straffar och sen börjar vi spela. Jag körde min taktik att passa till motståndarnas målvakt alla gånger utom två då jag gjorde MÅL!! (piiinsamt)
Sen när jag ska springa fram och stoppa carro så trillar hon och jag trillar över. HAHAHAHA. Jag vet inte om det är därför jag har så jäkla ont i rumpan eller om det är för att jag sprang och hämtade bollen ett antal gånger. Men ont har jag. Även i min skjut-arm.
När vi spelat klart så kör vi till donken och sen hem till en av dem för att spela wii ( gick det igång?..  NÄÄ) så vi kollade på Robin Hood. Rätt så tråkig faktiskt. ;)

Där har ni min lördag ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0