Kalmaaaar!

Direktlänk / Outfits / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-28 Klockan: 17:19:21
Märkliga färger det blev
Sov 4 timmar i natt.. Typiskt dumma film som skulle sluta så sent... (Har kollat på film tre kvällar/nätter i rad nu. Tänkte tipsa om dem sen) Men sent blev det och så skulle jag upp strax efter 6 också för att hinna ta bussen in till stan där Kalmarbussen skulle avgå kl 8. Sov hela resan på bussen, så otroligt skönt. Sen har vi gått på stan hela dagen. tog en lunch och åt pancakes med sylt och dajmglass, hihi gott det var! Fick med mig en hel del kläder tycker jag, både bra och dåligt..(får ju inte plats här hemma) Bh, bikinitrosor, tröjor, kofta och en klänning. Allt på rea!! Helt pörfa :D
Nu ska jag åka in till stan med Carro och så ska vi gå på "New Year´s Eve" Den verkar bra tycker jag. Vi valde mellan den och "The Stig-Helmer Story" Haha.. Kommer antagligen somna (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0