Bad update

Direktlänk / Allmänt kul / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-08 Klockan: 14:42:53
Dålig uppdatering jag vet. Men jag har inte riktigt haft tid. Jag skulle blogga i tisdags, men det gick inte att ladda upp bilder då osv. Igår hann jag inte för då var jag hos Linnea och pluggade spanska, sen var jag på utvecklingssamtal (gick förvånande bra) och drog sedan till Linnea igen.
Haha asså det är ganska sjukt vad svårt det kan vara att komma på vad man önskar sig ibland. Detta året har jag verkligen "inget" att önska mig i julklapp.
Jag önskar mig typ en ny mobil (vilket jag själv inte har råd att betala, då jag fortfarande måste betala den jag har. Abonneman osv..), sen önskar jag mig en SONY NEX5 kamera som ligger på mellan 3-4000 kr, jag har inte riktigt pengar som jag själv kan lägga till på det just nu. Men detta är nog det som jag önskar mig mest. Haha..
Det är ju dock inget jag säger eftersom att priset inte går ihop. Så när folk frågar så är det enda jag kommer på,.. kläder! :O
Men jag får inte plats med mer kläder!? ;) en walk in closet vill jag haa(drömmer mig bort)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0