3:dje advent -> 13 dagar till julafton -> 5°C (ingen snö)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-12-11 Klockan: 12:37:07
Haha vad är detta egentligen? Det känns som att hela landet fått snö utom vi. Det vi får nöja oss med är stormar och regn. Aja som jag sagt tidigare så längtar jag ju inte efter slasket och isen och detta. Speciellt inte minusgraderna!!
Om vi ska gå vidare till något roligare.. DET ÄR JULAFTON OM 13 DAGAR!! Det är helt sjukt. Jag minns början på året när man tänkte att "nu ska det gå ett heeelt ååår till... Men förra året gick ju snabbt, så.." Men detta året har gått i hyperfart! Galet. Mysigt med julafton igen dock <3

Fredagens look
haha trött- eller bördarblicken?
Igår var jag på 40 års kalas, berättar mer om det sen. Nu ska jag dra till jobbet och städa. Vi hörs! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0