What

Direktlänk / Nytt/Shoppat / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-31 Klockan: 17:11:48
Snabb förklaring för att jag inte bloggade igår: Internet var nere.
Vi fick sovmorgon igår för att göra ett arbete hemma. Det var inte så lyckat. Precis när jag fått igång allt och ska börja läsa så går strömmen och kommer inte tbx förens det var lagom att gå till bussen... Kommer hem till Linnea och Internet var nere igen. Hela natten! Vilken tur att tv:n funkade för det var tydligen MTV musicvideo awards:D

Nytt zumbalinne

Nu har jag så mycket att göra. Haha och nu kom jag på mer..
•Arbetet till stadsvandringen
•Matte
•Spanska
•Städa
• ...?
•Filmmaraton
•Städa på jobbet
•Kalas

Om 1 och 20 så är det Zumba. Fast att jag inte är helt frisk så ska jag iallafall köra så länge jag kan. Jag klarar inte av att sitta hemma när jag har suttit och proppat i mig en massa dåligt de senaste två veckorna;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0