Robinsson gr1 vs. gr2

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-08-31 Klockan: 16:14:42
Hej kära läsare! Idag har vi varit ute i skogen hela dagen med fika, grill och små söta kryp.. NOT! Jag gillar inte småkryp och sånt. Men det var just vad vi skulle plocka mm. Vi delade in oss i två grupper och sen gjorde vi uppgifter. Tydligen så blev det en tävling efter första stället vi var på.. Jaja men vi impade mest, så det var lugnt. Imorgon ska vi leka med våra små vänner på No lektionen.

Kååmpis. Jag fick lära mig att detta kommer att bli sveriges största spindel..

Emilia fick bära gubben den sista biten

Nu känns det som att det kryper massa djur på benen. Jag upptäckte precis att det myggbettet jag fick idag är det "längsta i hela världen" (med lite överdrift)

Postat av: Linnea

sv: jag vet, men jag tog inga bilder på outfiten i måndags med linnet :(:( om jag skulle ta nu kanske, eller på bara linnet.. hm hm hm!

2011-08-31 @ 16:26:58
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0