Svar på fråga:

Direktlänk / Svar på frågor / Kommentarer (2)
Skrivet: 2011-08-28 Klockan: 15:03:21
Annie om Bruno banani:
Var har du köpt den söta spegeln och rosorna?:)
Hej Annie! Speglen har jag köpt på Lagerhaus. Den är i svart plast med spegel på båda sidor, ena normal och andra förstoring. Det var ett tag sedan jag köpte den men senast jag var på Lagerhaus så såg jag den där. Så jag skulle tro att den finns kvar.
Blommorna är hårklämmor. De till vänster är köpta på Cubus och de till höger är köpta på H&M.
Kram :)

Postat av: Anonym

Har en fråga till dig: Vilka bloggar följer du? :)

2011-08-28 @ 17:10:57
Postat av: Annie

Tack! Ska kolla där om dom har den kvar nästa gång:) (hoppas!)

kramar:)

2011-08-28 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0