I skolan..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-08-26 Klockan: 13:45:00
Sitter i skolan nu. Jag har rast. Vet inte riktigt vad som ska hittas på. Men jag kan ju gå igenom spanska glosorna en gång..
Efter spanskan möter jag upp Linnea så ska vi gå på stan och förhoppningsvis också hitta ett mysigt ställe att sitta och snacka på och äta något. Senare blir det bio. Vi ska se "Jag saknar dig". Jag har hört att den ska vara bra men sorglig. Har någon av er sett filmen?
Kram! 

Postat av: Ninoz

Hej!kolla in på vår blogg har lämnat lite svar till dig där (De ligger där man komenterar du vet)kram och en as bra blogg har du!!!!!!!!!!!!!/Ninoz

2011-08-28 @ 21:34:08
URL: http://ninoz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0