En droppe regn..

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-29 Klockan: 15:49:00
Hejhej bloggen! Dagen började ju 9.30 i skolan. Det första jag gjorde var att "svettas" (jag var nog inte helt redo för skolan än. Hade feber igår). Ja men sen gick dagen bara fort tycker jag. Fick lunch 30 minuter tidigare för att att vi skulle hinna ta bussen till Västramark för att idrotta. Jag var dock inte med. Eller jag hängde på i uppvärmningen. Sen gick Julia och jag 2,1 kilometaren som de andra fick "springa". Den är inte att leka med. Det är så otroligt mycket upp och några nerförsbackar i den skogen. När vi slutat där skulle vi ta första bästa bussen tillbaka. Då hade spanskan redan börjat.. (hon vet att vi kommer att komma senare de närmsta måndagarna) När vi hoppade av bussen så började det spöregna verkligen. Det går inte att förklara. Och då skulle vi först springa förbi skolan som spanskan ligger i för att hämta våra grejer och sedan tillbaka. Jag såg helt j*vla hemsk ut. Blöt och det droppade från håret.. HAHA tänker på alla som såg oss direkt i öppningen.. ;)
Nu ska jag bli lite klokare om Stumholmen och residentet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0