What´s next of the day

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-23 Klockan: 15:09:37
Hemkommen från en liten runda runt omkring.
Bytt min gul/vit randiga tröja till en mindre storlek, laggt undan ett par runing skor till utegympan som börjar på tisdag på Intesport så fick jag ett par träningsbrallor men nu när jag provade dem här hemma så var det inte riktigt samma som jag provade en gång tidogare där. Så dem lämnar jag nog samtidigt som jag hämtar mina dojor och så en runda på Mio.

Nu ska jag ut och ta vara på solen för snart är det skola igen :( Ska vara soligt hela nästa vecka med. Drygt att gå i skola då!

En närmare titt:
Söta muffinsformar. Jag älskar muffinsformar ^^ Fick en annan sort med, BIG SIZE!


Ha en underbar påsk! ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0