Johanna tipsar - Mitt bästastaste nagellack

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-23 Klockan: 20:46:57
Vad tycker ni? Jag älskar det! Jag tänkte att detta skulle hålla hela sommaren för att den är så stor. Jag är inte så säker på att det kommer att göra det faktiskt.

Det är rosaglittergenomskinligt och täckande. Jag har testat andra sånna här (annat märke) men de har blivit jättefula otäckande. Jag reckommenderar detta starkt!
O•P•I Teenager dream 150:- det är faktiskt värt det, flaskan är stor.

(Nu ska jag se om någon tehatande familjemedläm vill dricka lite te med mig) Haha, jag är den enda i familjen som gillar te. De andra får dricka och hålla masken ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0