Johanna tipsar - I am number four

Direktlänk / Johanna tipsar / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-10 Klockan: 00:29:08
Riktigt jäkla bra!! Jag kollar typ aldrig på Sci-Fi, Action som denna filmen var. För jag tycker att det är så dåligt. Men denna var så bra. Absolut min favorit inom den genren. Den ligger nog faktiskt på topp 4:a av alla. Haha nu vet ni ju hur bra den var ;)

Förresten så var detta en liten present från Linnea i förskott. (Jag blev bjuden) :) TACK♥

*Haha, det var längesen jag gjorde en sån här bild. Jag har skurit ut mig från en annan bild och satt dit mig på denna och så syntes inte mina skor på bilden så jag tog Linneas ^^ Rätt kul att göra sånna här bilder om man har tid och lust* Syns det att jag har gjort detta?

Postat av: Linnea Persson

hahahhah!! åh fin bild :D

tänkte först att vi tog väl ingen bild tillsammans just där (!?) men den var faktiskt bra gjord ♥

ja hoppas bion smakade bra :):)

2011-04-10 @ 08:18:11
URL: http://linneaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0